Tuotteen tai tuotteiden palautus:

Lähes kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Asiakas on vastuussa tuotteen/tuotteiden palautuksen kustannuksista, nämä kustannukset pidätetään hyvityssummasta.*

Tuotteen/tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.

Palautusoikeus ei koske:

·         kosmetiikka tai hygieniatuotteita (esim. meikit, piilolinssit, peruukit, kasvonaamarit)

·         elintarvikkeita tai niiksi luokiteltavia tuotteita (esim. pastavärit, sokerikoristeet)

  • ale- tai poistotuotteita

Palautuskustannukset:

·         Palautukset Postin ja matkahuollon kautta 7,90€, palautuskulut vähennetään takaisin hyvitettävästä summasta. *Myymälästä tai kahvilasta noudetuille tilauksille palautuskustannukset ovat 0€ kun tilaus palautetaan samaan pisteeseen kuin noudettaessa. Huom! Ennen tilauksen palauttamista toimipisteelle on oltava yhteydessä asiakaspalveluumme!

  • Palautettavan tuotteen/tuotteiden hyvitys tehdään tilauksella käytetyn maksutavan mukaan.

Halutessasi palauttaa tuotteen/tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme partyshop@caffitella.fi

·         Sähköpostin aiheeksi palautus, tilausnumero ja pvm.

Listaa palautettavat tuotteet/tuote ja niiden määrä sekä palautustapa ja odota asiakaspalvelumme vastausta.

Tuotteen/tuotteiden vaihto:

Tarjoamme vaihto-oikeuden lähes kaikille tuotteillemme, jotka ovat alkuperäisissä pakkauksissaan, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.

Vaihto-oikeus ei koske:

·         kosmetiikkaa tai hygieniatuotteita (esim. meikit, piilolinssit, peruukit, kasvonaamarit)

·         elintarvikkeita tai niiksi luokiteltavia tuotteita (esim. pastavärit, sokerikoristeet)

  • ale- tai poistotuotteita

Halutessasi vaihtaa tuotteen/tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme partyshop@caffitella.fi

·         Sähköpostin aiheeksi vaihto, tilausnumero ja pvm.

Listaa vaihdettavat tuotteet/tuote ja niiden määrä sekä ilmoita uudet tuotteet vaihdettavien tilalle ja odota asiakaspalvelumme vastausta.

Reklamaatio:

Mikäli tilauksessasi tai tilaamissasi tuotteissa on vikaa tai puutteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme partyshop@caffitella.fi 14vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta!

·         Sähköpostin aiheeksi reklamaatio, tilausnumero ja pvm.

·         Kerro, mitä vikoja/puutteita olet havainnut tilauksellasi.

·         Liitä sähköpostiin kuvat  havaituista virheistä, virheellisistä tuotteista ja pakkaus/tuotevaurioista niin että koko tuote sekä tuotepaketti on selkeästi nähtävissä.